dinsdag 7 december 2021

Lieve Lappenzus


 

8 opmerkingen:

  1. We blijven gewoon nazwaaien he Luun. Voor Maartje, voor onszelf; en we hopen dat de afstand niet te groot wordt. Dit is een waardige en lieve groet!
    Liefs van hierzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, zo is het precies Clemens .. we hebben zoveel meegemaakt dat blijft eeuwig binden. xx
    Liefs terug en dank voor je mooie kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah dat is mooi op tijd! Viel me mee dan, ze waarschuwden al voor vertraging. Jij ook bedankt hè, hij is mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je ... ja jouw stijl kaart is meer wat voor mij maar dan vliegt mijn familie van de stoel, dus heb ik de tussenweg gezocht en het op donkerpaars gehouden ;-) hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owww ja, familie.. Nou ik denk dan dat mijn familie toch zal denken dat ons Clemens ook moet denken aan de anderen - die dit wel mooi vinden. Want iedereen krijgt natuurlijk wel dezelfde kaart dus het kan nooit voor iedereen perfect zijn. Maarre ik vond het paars inderdaad mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja een paarse kerst, moet kunnen he .. ben wel vaker even tegen de draad in, lol. Ja klopt, iedereen moest dezelfde kaart, maar ik zit ook met het punt dat er rekening gehouden moet worden met een zwaar geloof hier en daar en dan zijn eigenlijk die kerstballen al te veel ;-) ... Maar ik vond het nog net kunnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owww jee.. Ja heb je wel verteld. Dat is wel heel beperkend ja! Dan kunnen elfjes ook niet hè. Ik ken ook mensen waarbij ik toch iets voorzichtiger ben met frivoliteiten...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahahahahaha heerlijk ... die elfjes ja, ik lig hier in een bescheiden deuk, je hebt het helemaal door :D

    BeantwoordenVerwijderen