zondag 19 december 2021

Een gloed vol warmte




7 opmerkingen:

  1. Kijk, zo'n kaartje zou ook mooi zijn geweest bedoelde je .... Nou ja, ook hier is het prachtig en het gedicht ken ik nog, is ook prachtig. In het donker zie je de gloed veel beter hè. Ik hou er van. Mijn huis staat ook vol kaarsjes; meestal zijn ze nèt voor kerstmis , of oudjaar, op en dan zijn ze ook in de winkel op. Heel triest :)

    Nog een paar nachtjes, dan is er in ieder geval.... een nieuw kerstverhaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dit zijn echt van die warme `kerst` platen, zoiets bedoelde ik ja ;-)
      Ja gaaf he die kaarsen, zal gezellig zijn bij je met al die kaarsen aan, geeft ook
      altijd zo`n mooie sfeer, ik ben er ook zo gek op en op die kleine `kerst`lichtjes, die
      strengen die ik ook in lantaarns prop, mooie sfeer en doe ik het hele jaar aan ;-)

      Hahaha dat jij ze net met de kaarsen-kerst op hebt, zal je net zien en de winkels leeg, ik voel met je mee ;-)

      Liefs
      Luna xx

      Verwijderen
    2. En zo krijg je alle reakties opeens in één klap, haha. Dank, dank! Even over dit: het ging toch goed met de kaarsjes! Ben vandaag pas aan de allerlaatste toe, en er ligt nieuwe voorraad in de winkel zag ik. Piew! Tja, sommige dingen van de kerst bevallen zo goed, dat we er geen afscheid van moeten nemen, vind je ook niet? De kaarsjes of die kleine lichtjes van jou; en bij mij blijft er altijd wel een engeltje achter tussen de elfjes die sowieso blijven :) Wat ze ook heel gezellig vinden :)

      Ik had dit jaar ook zo'n dingetje gekocht, hoe heet het ehmmm... Zo'n waxinelichtje waarboven door de warmte een serietje engeltjes of in mijn geval, elfjes ronddraaien. Prachtig! Die blijft ook staan!

      Ik groet je weer :)

      Verwijderen
    3. Ja die ken ik, die zijn leuk joh, ik heb hem het jaar ervoor ook gehad in de vensterbank, helaas is hij gesneuveld bij mij. Top dat je de kaarsjes nog had en ja ze liggen weer in de winkel en ik brand ze ook elke dag onder een bakje water met etherische olie er in als eerste en voor de sfeer s`avonds natuurlijk ;-) ... xx

      Verwijderen
  2. Al zal er bij jullie wel een schaduw over de feestdagen hangen, toch wens ik jullie licht en warmte toe komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal lief van je Kukkie, dank je wel en hetzelfde voor jou natuurlijk xx

    BeantwoordenVerwijderen