zondag 28 november 2021

Tranen


 

16 opmerkingen:

  1. Wauw wat ben jij goed bezig! Hoopjes creatieve uitspattingen, de één nog mooier dan de andere. Doet me een beetje denken aan die tijd helemaal in het begin :) Maar ja, nare aanleidingen, dat wel... Er is iets teveel weemoed in de wereld hè. Zucht...
    In ieder geval geef je het, precies zoals je zelf ook dicht, een uitweg, en dat heeft een mens nodig Luuntje. Let it flow...

    Dankje voor je bezoek! En ja het was niet zo mijn programma, maar ze zijn er toch goed in zangers en zangeressen uit allerlei stromingen samen te laten komen, mooi. En dankje voor de herfstrozen, ik heb ze direkt op een mooie tinnen vaas gezet!

    Hoopjes liefs en goeds :)


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. P.s. de kopfoto is helemaal mijn ding!

      Verwijderen
    2. Ik geef je morgen antwoordt .. ga met een noodgang mijn bed in (poging) ... hahaha die tinnen vaas, goed gevonden !! Welterusten, Liefs, xx Ikkes

      Verwijderen
    3. Ja klopt Clemens, er is zeker te veel weemoed in de wereld en op het moment wel erg veel, dat helpt ook mee om mijn wereldje hier op donker te zetten, het is een soort van schuilen .. En ja de creatieve uitspattingen zijn/ worden gemaakt tijdens al die mijmeringen, klopt helemaal, dat zit nu eenmaal in me... xx

      Welterusten maar weer en liefs ;-) xx

      Verwijderen
    4. Net als in die tijd in het begin, dus... Afijn, we modderen gewoon voort en zoals op een café bij Zwolle staat: "Al wroetende komt men er door". Zit óók in ons Luun!
      Trusten! (als je dit nog ziet maar dat lukt mij nooit omdat ik er dan weer te lang over doe zucht maar dat is ook één van die dingen waar een mens mee moet leven nou ja het is wat het is).

      Verwijderen
    5. Ja net als die tijd in het begin, we leven in een grote cirkel zeg maar en komen steeds op dezelfde plaatsen terug .... en de boer hij ploegde voort zeg ik altijd, ook leuk op dat cafe in Zwolle, daar wonnt mijn enige levende tante en oom nog ;-) ... hahahaha dat het is wat het is met die zucht van je omdat je er volgens jou te lang over doet, hahaha, ja daar moet je ook mee leren leven en ik zwerf overal of zwerf even niet, maar ik kom het altijd weer tegen ;-) ...welteruste, slaap lekker, liefs weer xx

      Verwijderen
    6. Ik wou niet verder reageren omdat je toch naar bed wou volgens mij ; maar toen bedacht ik: toch niet dat ze op dat café wonen? Maar je bedoelt denk ik in Zwolle hè. Mooie stad :)

      Ja we moeten nu eenmaal met dingen leven, een plekje geven en zo...

      Verwijderen
    7. Hahaha nee die wonen in Zwolle op de Elftkolk, mooie wijk aan het water, duhhh. Maar het zijn schatjes. Ik zei truste omdat ik het wel een mooie tijd voor jou vond om te slapen hahaa om nu nog een fijne avond te zeggen is ook wat raar ;-) ... En ja dat plekje geven ... het is op het moment wel een beetje vol bij mijn plekjes plek maar we doen ons best ;-)

      Verwijderen
    8. Snap ik ja. Maar ja, je best doen is het enige wat we kunnen doen. En blijven kijken naar de mooie dingen en momenten en mensen ... Zo probeer ik het ook.

      Verwijderen
    9. Ja goed van je xx ... op gegeven moment wordt het zo veel dat je bijn een soort van `lam geslagen` bent (want er was nog meer) en als je daar dan doorheen bijt kom je in een soort van gelatenheid, niet fijn en dan moet je weer terug krabbelen en je vooral op afleiding storten .. en dat is het freubelen en zo ...

      Verwijderen
    10. Goed zo! Even iets aandacht voor jezelf, waar jìj je altijd goed bij voelt (ondanks handicaps en zo natuurlijk). Want een mens wil zichzelf wel eens verliezen hè, I know. Pffff.

      Verwijderen
    11. Ja dat en onbewust moet je daar voor waken want dan is het eind zoek en ben je jezelf kwijt, klopt helemaal, je kent het

      Verwijderen
    12. Zo is het. Gelukkig vond ik me toch altijd ergens terug :) En dat kun jij ook hè, je weet het...
      Ga nu echt stoppen haha. Trusten!

      Verwijderen
    13. Ja gelukkig wel (dat terug vinden) ... we doen ons best !!
      Oke, ja ik ga ook verkassen, een fijne nachtrust en dank je ;-) Welterusten xx

      Verwijderen
  2. Een mooi gedicht voor Gerdi, ze zal nog altijd bij jullie komen en tranen zijn geen slechte zaak in zo'n geval. Verdriet moet zijn uitweg vinden en dat gebeurt soms nog op de vreemdste momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Kukkie en daar heb je zo gelijk in .. op de vreemdste momenten .. helemaal waar xx ... een fijne nachtrust voor je xx

    BeantwoordenVerwijderen