maandag 25 april 2022

Een Tarotkaart, ... De natuur heelt


 

6 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt en de tekst klopt ook, als je verdriet hebt kan de natuur zo'n troost geven. Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Kukkie, ja heerlijk dat slenteren door de parken en het bos xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo had ik deze nog niet gezien... Ja, mooie dingen in de natuur zien, groen zien en kleurige bloemen, en je daardoor alleen even laten leiden, geeft rust. Ik heb ontzettend veel plezier en nut gehad van het miniparkje achter mijn huis, dat nu helaas nauwelijks nog een park is maar goed.

    Het zal voor jou ook wel een beetje lastig zijn om in het groen te komen, altijd als je het zou willen he.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt helemaal, kan het autootje pakken maar dan nog niet ver lopen nee ;-) ... Ja zo zonde dat dat parkje weg is zoals het was, daar kan ik altijd zo boos om worden, alles moet zo nodig gesloopt worden ... Eigenlijk moet je je eigen tuin volgooien om toch wat mooi groen en bloemen te hebben ;-) xx

      Verwijderen
    2. Haha, dat is precies wat ik heb gedaan toen ik m'n tuin erfde! Nou ja, hij stond toen betrekkelijk vol, laat ik het zo zeggen, en daar heb ik de eerste jaren niets aan gedaan. Ik had o.a. een enorme jeneverstruik en nog wat grote dingen. Maar uiteindelijk verwilderde het wel te veel en toen de buurvrouw met haar tuin aan de gang ging heb ik de gelegenheid gegrepen om mijne tegelijk aan te pakken. Dan kon ik wel de boel ècht zelf ontwerpen, met verschillende paars bloeiende planten en altijd iets bloeiend, vanaf het begin van het seizoen tot diep in de herfst. En zo geschiedde :)

      Jammer genoeg kan ik de boel zelf niet onderhouden en dan wordt ook dat weer een probleem. Maar we bekijken het van jaar tot jaar .
      We modderen vrolijk voort hè :)

      N.b. het lijkt erop dat ook van mij weer een boekje gaat verschijnen, zeker dit jaar... rond het elfengebeuren en Thatfullmoonguy Manor e.d. Op elke vijftien producties van jou, één van mij!

      Alle goeds van hierzo!

      Verwijderen
  4. hahahaha Clemens, op elke 15 van mij, 1 van jou, grapjas :-) ... Helemaal top dat je weer een boek uit brengt, altijd zo spannend !!
    En dit is weer helemaal anders en magisch rond de Manor, gaaf hoor !!

    Ja de tuin moet je nu nemen zoals hij is en af en toe een slachtoffer vinden die hem voor je recht trekt, klopt ... Wel leuk, zeg maar helemaal leuk dat je hem toen zelf kon ontwerpen na jouw smaak en paars is natuurlijk helemaal mooi en ook slim om hem zo lang mogelijk in de bloei te laten staan, bij nagedacht dus ;-)

    Liefs weer uit het midden van het land ;-) xx

    BeantwoordenVerwijderen