zondag 20 februari 2022

Ode aan een Draak ... Draco 06-09-1959 - 20-02-2004


 

5 opmerkingen:

  1. Wat gaat de tijd toch snel, is het echt alweer zo lang geleden dat Draco vertrok? Een geliefde woont voor altijd in je hart, al kun je hem niet meer aanraken. Mooie knutsel met mooie woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt Kukkie, hij woont altijd in mijn hart ... ja erg he, alweer 18 jaar, het is bijna eng zoals de tijd voorbij vliegt, ... dank je wel voor het compliment xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee wat staat ie hier mooi Luuntje! Dit bedoelde ik wel ongeveer :) Een waardig monument.
    Dank je voor je reaktie bij mij, sorry dat ik wat laat ben. Ja, die bewoners van de Manor zijn een bont gezelschap, maar een mooie club en soms zelfs nog iets closer, zoals Esmeralda en Brombeer! En je kunt er eindeloos over blijven fantaseren... Vooral als er soms weer een nieuwe bewoner opduikt. Ik ben al begonnen met mijn nieuwe kerstverhaal, haha, waarin de elfen en de engelen samen iets uit te vechten hebben....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je voor het compliment xx ... Die jij, nu al begonnen met het Kerstverhaal, ... maar je kan nooit te vroeg zijn voor mooie verhalen, dat is een feit ;-)
    Elfen en Engelen ... hebben voor mij ook iets van hetzelfde ... beide beschermend en mooi en lief ... kan soms ook niet kiezen met een plaat of het een Elf/Fee of Beschermengel moet worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En zo blijft het tot het laatste moment ook een verrassing voor jou :)

      Verwijderen