zaterdag 1 januari 2022

Dagaz Kerst 2021 ...


 

4 opmerkingen:

  1. Poeh hee... dat zal allemaal zeker door je heen zijn gegaan, bah. Het is wèl een heel mooi monumentje weer, net als die hieronder. Je geeft de mensen een plek waar hun betekenis voor jou helemaal tot z'n recht komt, mooier kan niet.

    Voor jou, toch ook, een goed jaar, wat heet, een gelukkiger jaar! Toevallig had ik ook nèt een nieuwjaarsroos voor je gekocht, maar je mag nog kiezen: een rode of een witte.

    Dank, dank voor de reaktie en de complimenten :) Ja dacht ook al dat de foto van Dagaz was alleen wist het niet helemaal zeker. Jij maakt nl. ook mooie foto's! Hij speelt een mooie rol in mijn verhaal hè! O, en wat vond je van de blauwemaan - steen? Was ik erg tevreden mee :)

    Haha, ja ik weet dat mijn verhalen kort zijn en dat er niet zoveel in gebeurt. Daarin ben ik gewoon slecht, een spannende ontwikkeling bedenken lukt me niet, laat staan in een vervolgverhaal (bovendien, een jaar laten wachten op het vervolg, dat is gemeen). Dus ik stip gewoon elke keer een aspekt aan van het leven op de Manor, laat de lezer even opgaan in een andere wereld... Oók wel leuk en zéér ontspannend. Vind ik zelf :)

    Liefs en alles!




    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe maarrrrrrrrr een witte Roos !!! Echt mooi xx
      En voor jou natuurlijk ook een mooi jaar met veel inspiratie en creativiteit !!

      Ja de foto van Dagaz past helemaal mooi bij je verhaal, dat is een feit !!

      Ja mooi altijd, de MonsterMinstreel verhalen en wat je zegt, dat ontspant altijd, even relaxt lezen.

      De maansteen is super mooi, perfecte kleur en model, goed uitgezocht !! xx

      Liefs en een bos winterrozen terug voor jou ;-) ... Luna xx

      Verwijderen
  2. Juist tijdens feestdagen mis je geliefde mensen, die er niet meer zijn, sterker dan op gewone dagen. Ik hoop dat 2022 een heel goed jaar zal blijken te zijn voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Kukkie en voor jou ook al het goede voor 2022 en een jaar met inspiratie, creativiteit !! xx ;-)

      Klopt helemaal, de feestdagen zijn een lastig gebeuren als alles nog zo `vers` is helemaal xx

      Liefs
      Luna xx ;-)

      Verwijderen