zondag 24 oktober 2021

Gerdi`s Garden


 

3 opmerkingen:

  1. Goede avond Luun, mooi de klaproos voor Gerdi, ik denk nog regelmatig aan haar en natuurlijk ook aan jou en Ina. Toevallig kwam ik weer eens op je blog, maar ik dacht eigenlijk dat er hier niet veel meer gepubliceerd werd. Alles verder in orde daar in Batavenland?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Kukkie, je tikt precies op de verjaardag van Gerdi. Die klaproos met nog 35 andere bloemen met gedichtje is een boekje voor Gerdi geworden, met allemaal bloemen uit haar tuin natuurlijk en dat is gemaakt voor de herinneringsdag die we gehad hebben voor Gerdi. Het gaat zijn gangetje hier, de ogen worden slechter (één is al blind) maar het is nog te doen het freubelen. Afgelopen jaar met veel Facebookers veel boeken gemaakt, Kruidenkatjes, Kruidenhondjes, Schatteboutjes (een alfabetboekje) en twee voor Gerdi en een Kruidenhondjes kalender. Ben nu met het boek bezig voor honden en katten dat heet - over de Regenboogbrug boek - .. Waar de mensen hun overleden lieve huisdier vereeuwigd willen hebben op een mooie plaat met een gedicht er bij. Ik zal hier wel eens een voorbeeld voor je neerzetten ;-)
    Verder gaat het slecht met mijn Lappenzusje Maartje. Die is ruim een week terug na een dag gevonden in haar huis met een hersenbloeding en ligt in het ziekenhuis, verlamd, de hele linker kant en kan amper praten, zo wil ze niet leven. Ik ben een tijdje terug bij haar geweest een weekend, zo fijn bijgepraat na die corona tijd (die er nu weer is) ... Ben je weer een beetje op de hoogte, veel liefs voor je xx Luuntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een narigheid allemaal, hopelijk komt haar spraak wat terug, want niet meer kunnen communiceren lijkt me vreselijk.

    BeantwoordenVerwijderen